Az oldal elköltözött!

Ha az átirányítás nem történik meg kérlek kattints ide:

2007. augusztus 21., kedd

Üdv! (Destro bemutatkozása)

Üdv! Azért csináltam ezt az oldalt, hogy megmutassam képeim a nagyvilágnak. Az alapötlet az enyém volt, majd csatlakozott hozzám DreiN, Aya és Richi is.

Név: Szávics Dániel

Megjegyzés küldése

Nick név: Destro
Foglalkozás: Tanuló
Hobbi: Fényképészet,kosárlabda, quad, görkori
Kedvenc film: Transformers, Tokyo Drift, 300, The Guardian
Tervek: Szeretnék fotóriporter, fotóművész lenni.

Fényképezőgép: Fujifilm FinePix S5700

Feladata az oldalon: Adminisztrátor, Designer, Fényképész

--------------------A VAS!-----------------------


fényképezőgép: FujiFilm FinePix S5700
Képek a masináról:


11 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon tehjetseges vagy szerintem, sok sikert az almaid megvaolsulasaban

Névtelen írta...

Nagyon szépen köszönöm :)

Original Cube írta...

Destro és Drein...először a fórumba akartam irni de aztán néztem a közös weboldalatokat..és úgy gondoltam inkább ide írok.
minden tiszteletem a tiétek sok okból is..
egyrészt mert nagyon jók a fotók..ami külön tetszik az a kockás kép már csak úgy stílusomhoz hűen..meg hogy így közösen összedolgozva csináljátok ezt az egészet..tetszik nagyon..ha lehetséges szeretném felvenni veletek a kapcsolatot hátha eltanulhatok egy két trükköt,pratikát.
:)
ha erre az email címre írsz biztos hogy válaszolok aztán ha gondolod msn,iwiw,stb.
:)

Névtelen írta...

Köszi a dícsérő szavakat Cube, küldtem e-mailt.

Névtelen írta...

Köszi, hogy az e-digitalon ilyen hamar válaszoltatok. Megnéztem a képeket, ha a gépen kívül nincs "manipulálva" (szerkesztve, akkor csak én vagyok béna az új masínámhoz. Zozomix

Névtelen írta...

Szia Destro!

Mostanában, nem raksz fel új képeket ami hiányzik mivel az eddigi képeid nagyon tetszenek!

Ha jól értelmeztem a bemutatkozásokat, és jól figyeltem meg az első oldalakat, akkor úgy érzem, te kezdtél bele az egészbe és aztán összejött ez a remek csapat, gratulálok nektek, és sok szép képet kívánok!

Névtelen írta...

Nagyon szépek a képeid.Csak gratulálni tudok hozzájuk :)

Névtelen írta...

Nah látom sikerült megujulnotok.. és bővült is a csapat mint ahogy a képek száma is.. Gratulálok..nagyon jo lett az oldal de aza nikon nagyon nem illik oda a bal felsö sarokba :)

csináltam egy pár fotót majd nézzétek meg ha gondoljátok.. felrakom a linked az oldalamra mint fotós barát..majd irjatok..mmeg néha lehetnél msnen is..képzeld..sikerült összehajtanom a derítőlapot :D
nah majd irj csááááá...
originalcube.mlap.hu

Névtelen írta...

Szia Originalcube :) lehet ám nevet is írni ha a Név/URL-címre kattolsz :) és akkor nem névtelen :)

Kössz a dícséretet, nikonon még én is gondolkozom :) DreiN-nek sem jött be, majd elválik.

Úgyhajtottad össze ahogy mondtam? mondjuk túl nehéz nem lehetett mert egy kör alakú deírtőlap minden fele hajlik :P

Én fenn vagyok msnen mind3adnap legalább, csak most törött kézzel nehéz gépelni.

Jó ötlet a link, megbeszéljük :)

Névtelen írta...

Helosztok! Nagyon jó az új Design :) meg a képek is.

Ramy

Névtelen írta...

Köszi Ramy, igyekszünk :)

Bannereink

DDAR photos


DDAR photos


DDAR gallery